Kronidiot Startet 16.Februar.2015 Link til dette innlegget Startet 16.Februar.2015 Hvis jeg har lest brukerhåndboka riktig så skal olje fylles i toppen. Hva er da den gule proppen som det står oil på til? Kan ikke finne den på tegning av motor. Skal sies at jeg har en dårlig tegning. Sitér dette innlegget Link to post
Benji Svart 16.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 16.Februar.2015 Kanskje hjelper litt? http://yanmar.no/arch/_img/9051367.pdf Sitér dette innlegget LGT - Husk lytteplikt på ch 16 - Olena LH 2064 - http://www.facebook....xklubben?ref=hl Link to post
adeneo Svart 16.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 16.Februar.2015 (redigert) Olje skal vel fylles gjennom hullet i toppdekslet, har du tatt av det gule lokket og sett hva som skjuler seg under ? Redigert 16.Februar.2015 av adeneo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Diplom-is Svart 16.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 16.Februar.2015 Hei Mener å huske at det var peilepinnen for olje. Brukte også dette hullet til å suge opp oljen, når den skulle tas ut. Sitér dette innlegget Link to post
Haba Svart 16.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 16.Februar.2015 Mener det er alternative oljepåfyllingssteder. Sitér dette innlegget Link to post
Kronidiot Svart 17.Februar.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2015 Olje skal vel fylles gjennom hullet i toppdekslet, har du tatt av det gule lokket og sett hva som skjuler seg under ? Tannjul... Sitér dette innlegget Link to post
Kronidiot Svart 17.Februar.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2015 Hei Mener å huske at det var peilepinnen for olje. Brukte også dette hullet til å suge opp oljen, når den skulle tas ut. Peilepinne er det ikke, den står lenger bak. Sitér dette innlegget Link to post
Kronidiot Svart 17.Februar.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2015 Mener det er alternative oljepåfyllingssteder. Er vel den jeg også tror mest på.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.