Kenneth Finsås Startet 17.Februar.2015 Link til dette innlegget Startet 17.Februar.2015 Som emnet sier har jeg en Sabb 2G som var under sjøvann, og deretter har ligget en del år ute etter dette. Motoren ser ikke så verst ut, men siden jeg har en til som virker som jeg fikk billg, er dette ikke noe jeg gidder å bruke tid og penger på. Spørsmålet er derfor om det er noen av delene, evt. hele motoren, som kan være verd å ta vare på, eller om det er en stor klump med skrapjern? Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 17.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2015 En tur i sjøvann er ikke nok til å ta liv av en Sabb, men år på land etterpå kommer an på ??? Ville ofret litt tid på å demontere, ser delene litt ok ut legg de i dieselbad. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Kenneth Finsås Svart 17.Februar.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2015 Det betyr at det kan være noen som kan se seg nytte i denne? I så fall gis den bort mot en kasse øl. ☺ Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 17.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2015 I så fall gis den bort mot en kasse øl. ☺ Det får du sikkert etter å ha demontert og konstantert at noen delenr kan reddes. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Mons Olav Svart 17.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2015 Nei takk,ølet blir her. Sitér dette innlegget Båt med fjernkontroll Link to post
valvolainen Svart 17.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2015 Hadde det vært i nabolaget hadde jeg kommet bortom med en kasse. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.