Jump to content

Autopilot robertson ap


vest50

Recommended Posts

Hei

 

Har en gammel autopilot i båten det er en robertson men det står ikkje noe nr på den lingner AP30 aer ut som set er ca samme type eg har vell en bryter mere på min,noen som kan hjelpe? har ikkje bilde men ska se om eg kan skaffe et i slutten av uke. men her inne er det mange flinke båt folk så eg rekner med noen kan hjelpe meg. det er manual eg ser etter finner til ap 30 men ikkje til den eg har som eg ikkje veit nr på.den svinger bare til høgre vil ikkje tilbake

Redigert av vest50 (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Hvilken pilot du snakker om vet jeg ikke. Men virker stikka som den skal om du bare slår på piloten men ikke slår den i auto. Du skal nå kunne kjøre roret begge veier med den. I så tilfelle er det rorgiveren di som er gåen. Om den ikke virker på stikka heller har du enten feil med pumpe/ventilblokk eller retningsrele eventuelt transistorutgang.

Lykke til.

Redigert av Bårdp (see edit history)
Link to post
Share on other sites

  • 7 måneder senere...
  • 3 år senere...

Hej . Nu er det godtnok lang tid siden du postede denne request men jeg har en manual til din Robertson Autopilot som hedder Robertson Cruise. Jeg kan desværre ikke dele den her da man ikke kan dele pdf her, men jeg sender gerne med mail til alle som kunne være interesserede. VH Morten Ærø fra København

 

send mig evt en mail på : mortendrums@gmail.com

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...