guddal Startet 18.Februar.2015 Link til dette innlegget Startet 18.Februar.2015 Har to dieselvarmere i båten, en d5 i salong, og en d4 i lugar/2 bad. Svak effekt av d4'en, varm luft men lite guff i vifta. Lett brentlukt også fra uttakene. (har vel en sammenheng) Noen tips hva jeg kan sjekke for å få opp hastigheten på vifta? Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 18.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2015 Sjekk innsug, kanskje noe blokkerer? Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
beauty of aqua Svart 18.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2015 om du kobler fra slangene fra selve varmeren og skjenner på luften som kommer ut da,så finner du fort ut om viften er deffekt Sitér dette innlegget mvh.beuty of aqua achilles 265, gh 11, wesling 16, bella 620 dc, sealine s25, Scand Atlantic 32 Link to post
guddal Svart 18.Februar.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2015 Ok, takk for tips. Skal sjekke dette. Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 18.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2015 (redigert) Følg rørene og se til at alle er påkoblet i overganger og skjøtet. Det er må hva jeg tenker umiddelbart. Eller at et rør har kommet i klem. Redigert 18.Februar.2015 av Eureka (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
I.M.S. Svart 19.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 19.Februar.2015 Ville nok kontrollert slangesystemet. Dersom turtallsavvikelse fra "børverdi" på viftemotor er større enn 10% over mer enn 30 sek. vil du få en feilmelding med kode 33. Børverdi på full effekt er 4400 rpm. Kontroller om nødvendig med berøringsfri turteller. Sitér dette innlegget Link to post
klk Svart 19.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 19.Februar.2015 Vifta kan gro igjen av støv og skitt etter lang tids bruk. Har åpnet min D4 for rengjøring, ble som ny igjen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.