Torsen67 Startet 19.Februar.2015 Link til dette innlegget Startet 19.Februar.2015 Har stort sett brukt Tech-7 som allrounder lim i båt. Har stort sett vært fornøyd med det. Men har nå billig Superfix via en bekjent. Har denne samme egenskaper? Sitér dette innlegget Link to post
jcjohansen Svart 19.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 19.Februar.2015 10 ganger bedre mener jeg tørker ved lave temp å limer hardere:) Sitér dette innlegget Link to post
lippert Svart 19.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 19.Februar.2015 Lim finnes i mange varianter fordi de skal løse forskjellige behov. Så hva som er beste kommer ofte an på hva du skal bruke det til. Sitér dette innlegget mvh Knut Erik Link to post
Wallas Service Svart 19.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 19.Februar.2015 (redigert) Produktdatablad Casco Superfix Produktblad Tec7 Tech7 dekker vel flere områder, mens Superfix gir en hardere og sterkere limflate. Supefix er ikke noe særlig til fugearbeid, mens det kan du trygt bruke Tech7 til. Redigert 19.Februar.2015 av Wallas Service (see edit history) Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
bare lek(k)er Svart 19.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 19.Februar.2015 10 ganger bedre mener jeg tørker ved lave temp å limer hardere:) Tilbøyelig til å være enig:) opplever at den oxo fester raskere uten behov for å stå i press (selvsagt avhengig av vekt og hva man skal lime) Trygve Sitér dette innlegget Link to post
Mons Olav Svart 19.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 19.Februar.2015 Eg vil helst ha tekk7 Sitér dette innlegget Båt med fjernkontroll Link to post
Torsen67 Svart 20.Februar.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2015 Leste nettopp ett eller annet når jeg googlet Tech-7, at det ikke er egnet seg for nating over tid. For høy verdi av ett eller annet som gjør det vanskelig å pusse/slipe natene når den tid kommer. Husker ikke hva... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.