tenor Startet 1.Mai.2005 Link til dette innlegget Startet 1.Mai.2005 Hei.lenge siden sist, Da jeg går svanger med tanken om å "pensjonere"MD11ern, lurer jeg på om hydraulisk propelldrift bør vurderes. Leveres av b.l.a. Vetus. Har noen erfaringer med dette systemet,kostnader/pris/vedlikehold etc, eller blir det for ambisiøst for en 24 fots snekke? Forøvrig er det vel idag MVH Tenor Sitér dette innlegget Link to post
OT-flyktning Svart 1.Mai.2005 Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2005 Har ikke erfaring med dette selv, ja, min hydraulikkerfaring er begrenset på en styring jeg ikke liker særlig; men: hydraulikk er bra til å produsere store krefter på steder som atpåtil er dårlig tilgjengelig. Men den er nok ikke særlig effektiv til å overføre effekt i lang tid (større tap i effektoverføringen). Så med mindre du har behov for å flytte motoren til/montere den nye motoren på et ukurant sted ville jeg ikke gjort det. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.