KevinM Startet 24.Februar.2015 Link til dette innlegget Startet 24.Februar.2015 Hei Noen som vet om hvor jeg kan få et godt tilbud på ny kalesje til en Windy Mistral 35 HT? Helst i Bergen omegn. Windy skulle ha 20` + mva. Synes det var drøyt for så lite kalesje som jeg har. Takker for tips.. Sitér dette innlegget Link to post
mjo101 Svart 24.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2015 Hei. Hør med Skisma produkter på Osterøy. www.skisma.no Sitér dette innlegget Link to post
KARILLA Svart 24.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2015 Eller http://www.nwp.as/produkter/baatkalesjer Sitér dette innlegget Jeg er litt rar.Men det gjør ingenting.Fordi jeg er lykkelig! Link to post
Tombåt Svart 25.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2015 Hør med Hansen Protection det er de som har malene til Windy Sitér dette innlegget Link to post
CB. Svart 25.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2015 Ta gjerne kontakt med meg mulig vi kan få til noe på fabrikken, regner da med at kalesjen må sendes ned uavhengig av malnummer. Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
Zitt Svart 25.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2015 Du kan prøve "Kalesjemannen" i Eikelandsosen. Han laget kalesje til nabobåten vår, og den var kjempefin. Billig er han også, har jeg hørt. Jeg har dessverre ikke verken navn eller nummer til ham, men du kan sikkert ringe hvem som helst i Eikelandsosen, så vet de hvem han er. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.