tuffff Startet 24.Februar.2015 Link til dette innlegget Startet 24.Februar.2015 Jeg har noen terminaler til parfilline, men ønsker helst wire som rekkeline. Noen som har erfaring med å bruke disse terminalene til wire? mvh tuffff Sitér dette innlegget Link to post
tuffff Svart 25.Februar.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2015 Ingen som har noen tanker om dette? Det er slike vanlige skruterminaler med innvendig kon som brukes til "hjemmelaging" av parafil rekkeline. Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 25.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2015 står litt her https://baatplassen.no/i/topic/114799-rekkewire-seilbaat-wire-plastkledd-wire-dyneema-parafilline/ Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
tuffff Svart 25.Februar.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2015 Jo, men tråden gir meg ikke noe klart svar på om terminalen klarer å holde på en wire-ende. Siden den utgangspunktet er laget for parafilline mener jeg. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.