Edh10 Startet 25.Februar.2015 Link til dette innlegget Startet 25.Februar.2015 Hei Noen som vet om det er nok soveplass på solsenga ute på disse båtene? Hadde en Skibsplast 655 og det var det ikke plass nok til å sove ut dessverre. Ønsker en tilsvarende båtstørrelse og må kunne ha en person eller to under kallesjen om natta. Noen som vet målene på solsengene på nevnte båter? (Eller bruker uteplassen på en av de ovennevnte til å sove på og har erfaring). Edh Sitér dette innlegget Link to post
Allegro27 Svart 25.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2015 Jeg har sovet ute i en biam 660. (Sollux 700 er vel mer eller mindre identisk.) Fungerte helt fint. Sitér dette innlegget Link to post
Edh10 Svart 25.Februar.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2015 Takker for svar Båt-W! Noen som har kunnskap om GP 700 eller Skibsplast 700 og soveplass ute på disse? Sitér dette innlegget Link to post
jørn Svart 25.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2015 Jeg har bare et overnattingsdøgn enda i min GP700, og da sov jeg ute. Gikk akuratt med mine 180cm litt diagonalt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.