glalaksen Startet 27.Februar.2015 Del på Facebook Startet 27.Februar.2015 Skal ha meg en Mikuni my 30. Fikk beskjed fra en forhandler i Bergen om at det ikke finnes 24 volt utgaver i Norge. Stemmer det? Vil helst ha 24 volt. Sitér dette innlegget Link to post
Havlengt Svart 27.Februar.2015 Del på Facebook Svart 27.Februar.2015 Høyr med importøren som er Waeco / Mobitronic, dei bør vita om mulighetene.. Sitér dette innlegget Link to post
dude Svart 27.Februar.2015 Del på Facebook Svart 27.Februar.2015 De er vel slutta å produsere mikuni, så kanskje noe å ha i tankene mtp service og reservedeler.. Sitér dette innlegget Link to post
KARILLA Svart 28.Februar.2015 Del på Facebook Svart 28.Februar.2015 De er vel slutta å produsere mikuni, så kanskje noe å ha i tankene mtp service og reservedeler.. Hvor har du ovenstående informasjon fra?Instalerer tilsynelatende Mikuni i nye båter enda. Sitér dette innlegget Jeg er litt rar.Men det gjør ingenting.Fordi jeg er lykkelig! Link to post
dude Svart 28.Februar.2015 Del på Facebook Svart 28.Februar.2015 Importøren har sikkert utfyllende informasjon for de interesserte. Sitér dette innlegget Link to post
glalaksen Svart 28.Februar.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Februar.2015 Ikke mye info å hente på nettsiden deres. Sitér dette innlegget Link to post
Kapteinbåt Svart 28.Februar.2015 Del på Facebook Svart 28.Februar.2015 Fekk beskjed via en forhandler av Mikuni at dei no går over til salg av Eber.... Et eller anna med importør/levering av Mikuni var årsaken... Sitér dette innlegget Link to post
FM 8-12 Svart 1.Mars.2015 Del på Facebook Svart 1.Mars.2015 De bruker formotstand så dette skal ikke være vanskelig. Her har du en finn kode glalaksen:56321485 Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 1.Mars.2015 Del på Facebook Svart 1.Mars.2015 (redigert) Utrolig hva Google finner.. http://www.janett.no/storefront.php?pid=3134 Mener Solhaug hadde før http://www.solhaug.as/dieselvarmer-defroster/reservedeler-mikuni Redigert 1.Mars.2015 av roger-jo (see edit history) Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Kaftein ØL Svart 1.Mars.2015 Del på Facebook Svart 1.Mars.2015 Må du ha Mikuni? Jeg har en nyoverhalt 5 kw webasto som akkurat er hentet fra service. Den er 24 volt, men jeg vil helst ha en 12v. Påkostet den rundt 4000 kr ifm service forrige uke og skal iflg. heatco være god som ny. Vil ha 7000 kr for den Sitér dette innlegget Link to post
dude Svart 1.Mars.2015 Del på Facebook Svart 1.Mars.2015 sjå denne http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=56321485&searchclickthrough=true&searchQuery=mikuni Sitér dette innlegget Link to post
Kapteinbåt Svart 6.Mars.2015 Del på Facebook Svart 6.Mars.2015 Fekk beskjed via en forhandler av Mikuni at dei no går over til salg av Eber.... Et eller anna med importør/levering av Mikuni var årsaken... Nok en forhandler bekreftet at det er over og ut for Mikuni.... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.