glalaksen Startet 1.Mars.2015 Link til dette innlegget Startet 1.Mars.2015 Skal lage nye køyer i båten og målene blir selvfølgelig ikke helt standard. For å få mindre svinn og samtidig ha en madrass som henger i hop lurer jeg på om det er mulig å lime sammen skumgummi? Hva skal man i så tilfelle bruke til oppgaven? Sitér dette innlegget Link to post
TasleT Svart 1.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2015 Lim gjør vel skjøten nokså stiv og ubehagelig å ligge på, om det er i en liggesone. Bare en antakelse. Sitér dette innlegget http://www.tore.aasli.no Link to post
TMe Svart 1.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2015 Kontaktlim på sprayboks burde fungere. Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 1.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2015 Det kan en unngå med å bare spraye lim på mitt-partiet da kan en også snu madrassen. 3M på spraybohs er bra. Jeg kjøpte en "bra " kvalitet på IKEA og slapp og skjøte. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Adriane II Svart 1.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2015 Hei. Jobbet hos produsent av stoler og puter til Windy og Draco. Liming av skumplast er veldig vanlig. Kontaktlim på sprayboks får du på Biltema. Skjøten blir litt hardere, men det er ubetydelig. Skjær til med ny tapetkniv type uttrekk, men bruk alle bladene samtidig. Lim på begge flater, vent 3 min og sett sammen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.