Kappa Startet 1.Mars.2015 Link til dette innlegget Startet 1.Mars.2015 Jeg har båtplass i Sandvika utenfor Oslo. Den er 4.5 meter bred med lange utliggere. Passer for båt under 40'. Det er vann og strøm på brygga. Havna er låst med nattevakt, og det er stor parkering i nærheten. Nå ønsker jeg litt avveksling fra indre Oslofjord og søker en annen båtplass mellom Drøbak og Færder. Er det noen vil vurdere å byttelåne i 2015? Sitér dette innlegget Link to post
BØstrøm Svart 2.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2015 Bra tiltak. Kanskje du bør opplyse om hvor du ligger i overskriften? NB. Jeg har også 4,5 meters plass, og ligger der med båt på 14,6meter. (Motiva 43). Er det noe annet som begrenser størrelsen enn bredden? Sitér dette innlegget Link to post
Kappa Svart 2.Mars.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2015 Vedtektene setter en begrensning på 39 fot, men dispensasjon kan gis. Den lengste båten i havna er neppe mer enn 41. Det er 10 meter dypt på plassen min. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.