Kappa Startet 1.Mars.2015 Link til dette innlegget Startet 1.Mars.2015 Sprayhood'en på båten holder 1-2 år til hvis jeg lapper over noen slirasjepunkter og småskader. Har noen erfaring med å legge tape over kalesjeskader? Finnes det tape med godt lim og vedheft på kalesjer? Sitér dette innlegget Link to post
Vidar B Svart 1.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2015 Har ingen erfaring med tape på kalesjeduken. Men jeg har brukt tape på plastvinduene med godt resultat. Biltema sin for Byggplast virker bra. På selve kalesjeduken, ville jeg brukt våtroms-Silicon som du smører over skadene du har. Har du materiale til kalesjeduken liggende kan du godt lime biter fast med våtroms-Silicon. Sitér dette innlegget Link to post
walker Svart 1.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2015 Casco" liquid " for gummi er et veldig fleksibelt godt lim som jeg selv har brukt på sømmer. Fungere veldig godt. Hvis det er spjæring så bør man ha duk ihvertfall på den ene siden. Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 2.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2015 En eller annen seil tap https://www.google.no/search?q=seiltape&sa=X&espv=2&biw=1641&bih=901&site=webhp&tbm=isch&tbo=u&source=univ&ei=kI30VJKcMMO3OOKLgbAB&ved=0CCgQsAQ Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.