jensemann2 Startet 2.Mars.2015 Link til dette innlegget Startet 2.Mars.2015 Jeg skal montere en dieselvarmer i båten og trenger en liten 5-10 liters dieseltank, helst i plast. Noen som har link til hvor jeg kan få kjøpt billig? Webasto sine er alt for dyre .. Sitér dette innlegget Link to post
jensemann2 Svart 2.Mars.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2015 http://www.biltema.no/no/Bat/Motortilbehor/Drivstoff-tilbehor/Drivstofftank-25720/ Kanskje denne? Har et sånt stigerør som skal monteres fra toppen Sitér dette innlegget Link to post
Shons Svart 3.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 3.Mars.2015 Jeg kjøpte denne på ebay, alutank på 5 ltr. Sitér dette innlegget Link to post
Albinisten Svart 3.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 3.Mars.2015 En helt vanlig brennstofftank kan brukes til dette, selv brukte jeg en billig vanntank i plast fra Biltema. Det fungerer helt utmerket! Sitér dette innlegget Link to post
I.M.S. Svart 3.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 3.Mars.2015 Wallas har 10 liter plasttank med 2 påfyllingstusser, lav og godt egnet. For øvrig lagervare her i Sandefjord. Sitér dette innlegget Link to post
Herman Svart 3.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 3.Mars.2015 Kan du ikke pumpe rett fra hovedtanken? Sitér dette innlegget All I ask is a tall ship and a star to steer her by Link to post
boble65 Svart 3.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 3.Mars.2015 Sikkert bensinmotor :-) Sitér dette innlegget Link to post
Wallas Service Svart 3.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 3.Mars.2015 Om du klarer deg med en tank på 4 ltr, kjøper du en dunk med Fritidsparafin, bruker denne som drivstoff første gangen, og vips så har du gratis tank Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
Herman Svart 3.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 3.Mars.2015 (redigert) Bare pass på at tanken/kannen tåler diesel. PEHD-plast er minimum (PolyEtylene High Density). Dette står som regel stemplet i plasten. Hvis det ikke er noe merke for type plast ville jeg styrt unna. Redigert 3.Mars.2015 av Herman (see edit history) Sitér dette innlegget All I ask is a tall ship and a star to steer her by Link to post
raymondromsdal Svart 12.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 12.Mars.2015 Jeg brukte en 20l plast jerrykanne type grønn fra tema, har fungert fint Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.