ErikThonhaugen Startet 3.Mars.2015 Link til dette innlegget Startet 3.Mars.2015 Er det her eller må man lenger fram? Sitér dette innlegget Link to post
Guzzi Svart 3.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 3.Mars.2015 Det var der jeg fikk montert i min. Det funket utmerket. Forøvrig blir du mektig imponert når du ser skrogtykkelsen nederst mot kjølen der. Sitér dette innlegget Link to post
ErikThonhaugen Svart 3.Mars.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Mars.2015 Konge! Tenkte jeg skulle få noen proffe til selve monteringa, tar kabling selv :) tryggest sånn Sitér dette innlegget Link to post
ErikThonhaugen Svart 3.Mars.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Mars.2015 hvis noen vet om noen flinke proffe i krsand-arendal området som kan sånt så tar jeg gjerne imot tips ! :D Sitér dette innlegget Link to post
sigmundh Svart 3.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 3.Mars.2015 Min er også montert der, men motoren må ligge litt på skrå for å komme under plata som ligger som lokk på rommet. Har en Sleipner sittende der. Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 3.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 3.Mars.2015 Hvis du snakker med Jan Petter Zonneweld på agder boat har kansje han en kar som kan hjelpe deg. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
GeirFrode Svart 4.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 4.Mars.2015 Ring til Nor-Dan Båtbyggeri på Evje, og spør etter Åge Hansen. Han vet (visste) alt om disse båtene, da det er han som har bygget de. Da får du nøyaktig plassering av thrusteren. Sitér dette innlegget Link to post
ErikThonhaugen Svart 8.Mars.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2015 fikk kontakt med en som het Geir (via mittoppdrag.no og labakken marina i tvedestrand) , han virka som hadde god peiling og kunne gjøre det for en rimelig penge! Så da ble det ikke så galt som jeg hadde frykta..og fått tilbud på fra andre :D Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.