Gnisten Startet 3.Mars.2015 Link til dette innlegget Startet 3.Mars.2015 Ønsker å få laget et ekstra par med nøkler til tenning og luke til min Bayliner. Trodde dette var rimelig kurant, men iflg. jernvaren jeg var innom var disse emnene ganske så spesielle. Tok derfor kontakt med Motor Drange på Os som visstnok skal være forhandler av Bayliner. Svaret var at dette hadde de ikke og kunne heller ikke skaffe. Merkverdig! Hvem tar jeg kontakt med for å skaffe dette? Sitér dette innlegget .... på dypt vann; igjen.... Link to post
Popeye70 Svart 3.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 3.Mars.2015 Sjekk eBay. Har sett blanke nøkler til flere bilmerker der for bare 4-5 dollar. Kanskje finner du noe til båten...? Sitér dette innlegget SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
LALUNA II Svart 3.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 3.Mars.2015 http://www.ebay.com/sch/i.html?_kw=key+bayliner Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Gnisten Svart 4.Mars.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Mars.2015 Takk for svar. Trenger dette litt kjapt. Ebay tar litt tid. Hvilke andre Bayliner forhandlere (i Norge) tror dere kan hjelpe med dette? Sitér dette innlegget .... på dypt vann; igjen.... Link to post
marius Svart 4.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 4.Mars.2015 Gikk til lokalt låsefirma for å kjøpe tenningsnøkkel til Mercruiser, de fant emne de mente kunne gå men måtte tilbake 2 ganger uten at det hjalp noe særlig. Derfor tok jeg fila i egne hender og fikset på et blunk. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.