Ulven71 Startet 4.Mars.2015 Link til dette innlegget Startet 4.Mars.2015 (redigert) For en tid tilbake leste jeg en reportasje om en reparatør av rustfritt. Jeg tror det var i Rs magasinet, men det kan jo også ha vært i et annet båtblad. I reportasjen reparerte han fenderlista på en Sunseeker tror jeg. Jeg finner ikke igjen dette, er det noen som kan gi meg navnet på firmaet/ innehaveren? Evt kan gi meg et tips om noen som kan forlenge ei lysbøyle i polert rustfritt (så det blir nærmest usynlig)? På forhånd takk Redigert 4.Mars.2015 av Ulven71 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
NovaMan Svart 4.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 4.Mars.2015 Det stod en artikkel i Båtmagasinet for noen få måneder siden om en kar i Fredrikstad som fikk mye skryt om reparasjoner av syrefast. Han har fikset flere ting i havna hvor jeg har båten i ferien, og gjør veldig bra arbeid. Skal se om jeg finner navnet hans. Sitér dette innlegget Link to post
NovaMan Svart 4.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 4.Mars.2015 Det stod en artikkel i Båtmagasinet for noen få måneder siden om en kar i Fredrikstad som fikk mye skryt om reparasjoner av syrefast. Han har fikset flere ting i havna hvor jeg har båten i ferien, og gjør veldig bra arbeid. Skal se om jeg finner navnet hans. Han heter Kato Haugen, mobil 41673949 Sitér dette innlegget Link to post
Ulven71 Svart 6.Mars.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2015 Takk SeaRay Man, jeg forsøker å ringe ham:-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.