aileenll Svart 12.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2015 Har Ice og Netcom. Når Netcom har nett, så er det raskest, men det skal ikke rare knausen til før GSM, 3g og 4g er ute. Og da er Ice der fremdeles! Sitér dette innlegget Aileen ll Link to post
ohm Svart 12.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2015 Som fortalt i en anden tråd har jeg opsagt ICE sidste år og nu investeret i et fast abonnement fra 3, der kan bruges i rigtig mange lande - incl. Sverige og Norge. Det koster 250 om måneden men så får man en 4G router med og har 100 GB om måneden i dataforbrug. Det høres jo helt perfekt ut, men slik jeg forstår det på hjemmesidene til 3, så kan man bare bruke 10GB i måneden utenfor Danmark. Stemmer dette? Hvis ikke vil jeg bestille det selv kun for bruk i Norge.. Sitér dette innlegget Link to post
kjeros Svart 12.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2015 Det er ulikheter på dansk og svensk abonnement. Jeg sjekket litt rundt dette tidligere i år. Siden jeg ikke har svensk (eller dansk) personnummer, får jeg ikke tegnet vanlige abonnement. Da er det kun kontantkort som er eneste mulighet. Dette er det (så langt jeg kan se) kun tre.se som har. Jeg har i alle fall ikke klart å finne bredbånd-kontantkort i Danmark. Se prisliste og datakvoter her. En viktig forskjell er at HELE den svenske kvoten også gjelder i Danmark. Har man et dansk abonnement, har man kun en mindre kvote å bruke i øvrige EU. Sitér dette innlegget mvh kjeros-Medlem av KNBF, Oslofjordens Friluftsråd, SXK og Totalmedlem RS Link to post
Falx Svart 12.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2015 (redigert) Kan Huawei B593S tilkobles 12v? Redigert 12.Juli.2015 av Falx (see edit history) Sitér dette innlegget Bavaria Sport 39, 2013 mod. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.