Albinisten Startet 8.Mars.2015 Link til dette innlegget Startet 8.Mars.2015 Som emnetittel forteller er jeg nysgjerrig på om noen vet hvor mye denne motoren kan gi ut til lading. Noen som har den samme motor eller som vet hvor/hvordan jeg kan finne ut av dette? Sitér dette innlegget Link to post
Tilde Svart 8.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2015 Jeg tror denne originalt har en dynamo som skal yte 35A. Sitér dette innlegget Link to post
Dinamo Svart 8.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2015 Eg vil tru at der heller ikkje bør setjast større dynamo på denne motoren. Eg kjende ein som hadde ein Sabb, 10 hk, som måtte skifta dynamo og kom inn med ein på 50A. Han følte at der ikkje var nok motor igjen til framdrift. Sitér dette innlegget Link to post
Sander5113 Svart 8.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2015 Nå vet ikke eg hvilken dynamo som er på den motoren men vis du finner et navn på den så kan du sikert google søke det Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.