Bitteliten Startet 8.Mars.2015 Del på Facebook Startet 8.Mars.2015 https://vimeo.com/121591175 Et lite klipp fra siste del av et fantastisk grottedykk. Sitér dette innlegget Link to post
Herman Svart 10.Mars.2015 Del på Facebook Svart 10.Mars.2015 (redigert) Tøfft. Er du sertifisert grottedykker? Jeg er ikke, og grotter (eller senkede skip) er noe jeg har stor respekt for. Redigert 10.Mars.2015 av Herman (see edit history) Sitér dette innlegget All I ask is a tall ship and a star to steer her by Link to post
PBKK Svart 10.Mars.2015 Del på Facebook Svart 10.Mars.2015 Du må få deg lys med videoreflektor (flood) Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 10.Mars.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Mars.2015 (redigert) Ad video: har vurdert gopro rigg, men synes det blir for mye styr. Og jeg vet at Halcyon lykta dreper videoen, men jeg ville se litt selv også :-) Jeg er "bare" deep diver (max 40meter) og nitrox sertifisert. prøver å ikke bli bitt av plastkortdilla til Padi. Og grottekurset deres er mye GPP. Her dykka vi med PADI guider, og de andre som dykka er svært erfarne (instruktører og yrkesdykkere bla). God sikkerhet hele veien. Vurderer tech kurs etterhvert om dybdesuget øker. Men ikke nødvendigvis i padi regi. Redigert 10.Mars.2015 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.