Marwin Startet 9.Mars.2015 Link til dette innlegget Startet 9.Mars.2015 Tenker (igjen) på båtbytte. Ser på flere båtmerker, deriblandt Aqw. 28c. Sjøegenskaper, positive og negative erfaringer.?? (Ser også på Targa 31, Greenline33, Silver Viking Ona m.fl.) Primærbruk kystferd Trøndelag til Lofoten med retur, og senere sørover til Sørlandet? For 2 i pensjonsalderen. Ønske om 'walkaround'. Sekundært noen raske fisketurer i nære farvann, til eget bruk. Dette siste ar jeg allerede en utmerket 20-foter til, men den er heller lite egnet til lengre turer for to ( på terskelen til aldershjemmet...) Noen som har tips og erfaringer å dele? Stødighet og sikkerhet er viktig. Hastighet marsjfart 16++ selv i litt sjø... Sitér dette innlegget Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim. Link to post
Zitt Svart 9.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2015 Når du har sett på en Aquador kan jeg ikke se noen grunn til å fortsette og se på andre båter! Jeg har ingen erfaring med de, men flotte er de iallfall. Lykke til i jakten på ny båt! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.