Emilpettersen Startet 9.Mars.2015 Del på Facebook Startet 9.Mars.2015 Demonterte min autohelm sportpilot+ i helgen. Den bygger ut akkurat så mye at jeg ikke får ølmagen min mellom sete og ratt når jeg står. Så vil ikke ha den der. Er det noen som er interessert i den? (Den fungerer og allt følger med) alder er litt uviss.. Kan evnt slenge ut et bilde Sitér dette innlegget Link to post
tuffff Svart 9.Mars.2015 Del på Facebook Svart 9.Mars.2015 Jeg er interessert i autopiloten din. Jeg har - eller hadde - en opsjon på tilsvarende fra Jangul her på BP, men har ikke hørt noe mer. Jeg kan få avklart dette relativt snart og er eventuelt da interessert i din. Sitér dette innlegget Link to post
NorSiglar Svart 9.Mars.2015 Del på Facebook Svart 9.Mars.2015 (redigert) Jeg er interesert. Send en PM om ikke andre har kommet først. Redigert 9.Mars.2015 av NorSiglar (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Emilpettersen Svart 9.Mars.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Mars.2015 Sitér dette innlegget Link to post
Emilpettersen Svart 9.Mars.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Mars.2015 Sitér dette innlegget Link to post
Emilpettersen Svart 9.Mars.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Mars.2015 usikker på hva slikt kan gå for, men høystb/ førstemann til mølla passer helt fint=) Sitér dette innlegget Link to post
Stjernen ! Svart 9.Mars.2015 Del på Facebook Svart 9.Mars.2015 Hva er nåværende bud ? Har vært på jakt etter en belt driven autohelm el lign ! Sitér dette innlegget Link to post
Emilpettersen Svart 9.Mars.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Mars.2015 har ingen bud pr. akkurat nå :) Sitér dette innlegget Link to post
tuffff Svart 9.Mars.2015 Del på Facebook Svart 9.Mars.2015 Min avtale med Jangul er bekreftet så jeg frafaller min interesse. Sitér dette innlegget Link to post
tuffff Svart 9.Mars.2015 Del på Facebook Svart 9.Mars.2015 Min avtale med Jangul er bekreftet så jeg frafaller min interesse. Sitér dette innlegget Link to post
Stjernen ! Svart 10.Mars.2015 Del på Facebook Svart 10.Mars.2015 Vil denne passe på stort sett alle båter ? Har volvo penta teleflex på 26 fots snekke,vil denne fungere greit ? Søkte litt og forsto att det var bare ta av ratt montere sport pilot med 4 skruer,og så montere rattet på autopilotens egen rattstamme. Men på bilde ser det ikke ut som den har en egen rattstamme,eller er den ikke på bilde ? Og hvor mye bygger den ut ? Sitér dette innlegget Link to post
Emilpettersen Svart 10.Mars.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Mars.2015 Ja. Denne er bare å montere bak rattet. Det følger med en egen liten ratt-aksel til den, som du trer på først. Deretter monteres piloten. Allt følger med til den, tok bare ikke bilde av det:-) den bygger rattet ca 8cm ut. Sitér dette innlegget Link to post
Tresfjord28 4108 Svart 14.Mars.2015 Del på Facebook Svart 14.Mars.2015 Hvilken pris hadde du tenkt deg? Komplett? Sitér dette innlegget Link to post
Emilpettersen Svart 14.Mars.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Mars.2015 Denne er nå solgt til Dioden! her på forumet=) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.