eis865 Startet 10.Mars.2015 Link til dette innlegget Startet 10.Mars.2015 (redigert) Hei, prøver meg her på forumet..... Har kjøpt meg en superfin Yamarin 59DC, og gleder meg stort til å sjøsette den. Båten befinner seg i Melhus, og trenger transport til Fredrikstad! Er det noe inne som har erfaringer med båttransportører rundt Oslofjorden/Østfold som er interessert i en Trondheimstur? Eivind Redigert 10.Mars.2015 av eis865 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Mollestad Svart 10.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2015 Hvor bred er denne båten? Kan evnt. ringe til transport firmaer og høre om de kjører tomme hjem fra området trondheim. Sitér dette innlegget Link to post
eis865 Svart 10.Mars.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2015 Heisann. Den er 2,2M bred. 5,8M lang og ca 907kg inkludert påhenger. Sitér dette innlegget Link to post
Mollestad Svart 10.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2015 Skal være plass akkurat i en "standard" semi-trailer(240 bred). Men kan egentlig ikke hjelpe deg stort. Tenkte at mål var litt vesentlig. Ring til f.eks. Glomma papp og hør om de skal til Trondheim, og kjører tom hjem.(MÅ det være gjennom ett båttransport firma?) Sitér dette innlegget Link to post
Marwin Svart 10.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2015 (redigert) Kjører sørover av og til... Er båten på henger? Mvh Marwin Spongdal ( tett ved Melhus) Skal på båtmessa neste uke... Send meg IM.... Redigert 10.Mars.2015 av Marwin (see edit history) Sitér dette innlegget Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim. Link to post
eis865 Svart 11.Mars.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2015 Hei, Nei båten er ikke på henger. Sitér dette innlegget Link to post
Raymond Romsdal Svart 11.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2015 Går det ikke å trekke denne etter bil? med en litt robust båthenger? Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 11.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2015 Ingen problem å ha den på henger nei. Jeg har henger i Trondheim, men båten min står dessverre på den;) Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
tilplan Svart 11.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2015 Det må vel være greiest å leie en henger der du bor for så å kjøre opp og hente båten. Er vel ikke så greit å få den med på lastebil om den ikke står på henger eller du har krybbe, men treffer du rette personen ordner det seg nok. Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 11.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2015 Må vel ha BE-lappen for å frakte den der tror jeg.. Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
eis865 Svart 11.Mars.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2015 Har deseverre ikke tilhengerfeste! Ellers så har jeg testet ut tihengerkalkulator med med min bil MB C220 + tilhenger med brems, skal være ok. men som sagt ingen tinhengerfeste.............. Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 11.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2015 Hengarfeste er ikkje så dyrt. Å montera eit hengarfeste kosta ca 5 000, i deler og arbeid, på vår Forester. Kan vera verdt pengane, sett opp mot kva transport kostar. Ask Sitér dette innlegget Link to post
Whiskey Svart 13.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2015 prøv mittanbud.no har fått mange gode frakttilbud derfra. Sitér dette innlegget Baltic-pappa Link to post
enebakk Svart 13.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2015 Jeg personelig hadde hentet den selv. Leie av henger et døgn ca 1000/1500,- lån en bil av en beskjent ca60mil en vei Ca 1600,- i drivstoff plus litt mat på veien så er du under 4000,- Regner ikke med noen kjører den turen billigere Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.