mia Startet 2.Mai.2005 Link til dette innlegget Startet 2.Mai.2005 Jeg skulle jerne ha kortet inn stammen på min Evinrude 35 HK. Jeg har god sveise erfaring, så jeg tengte jeg skulle korte inn akselen, og så sveise den sammen i gjen. Det jeg er mest bekjymret for er om jeg får akselen rett etterpå. Er de noen som har erfaring eller meninger om dette?java script:emoticon('') Sitér dette innlegget Link to post
Tor Eirik Svart 2.Mai.2005 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2005 Tror ikke jeg ville ha gått løs på akslingen med sveiseapparat. Den går fort rundt og vil skape bare problemer dersom den er skeiv. :nono: Ring heller ditt lokale verksted å hør om de har en slik stang liggendes eller prøv på annen måte å få tak i en slik.. De koster gjerne litt penger, men jeg tror nok at det er beste måten. Sitér dette innlegget Link to post
Andy Svart 2.Mai.2005 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2005 Dette høres ut som noe hasardiøst for meg. Hva med å starte i andre enden, og heller heve motoren på festebrakketten? Sitér dette innlegget Link to post
Janoho Svart 2.Mai.2005 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2005 Jeg skulle jerne ha kortet inn stammen på min Evinrude 35 HK. Jeg har god sveise erfaring, så jeg tengte jeg skulle korte inn akselen, og så sveise den sammen i gjen. Det jeg er mest bekjymret for er om jeg får akselen rett etterpå. Er de noen som har erfaring eller meninger om dette?java script:emoticon('') <{POST_SNAPBACK}> Dette kan du antakeligvis få gjort på et verksted som driver med kardang og drivaksler. Sjekk på gulesider... Akselen må balanseres etterpå eller vil det ødelegges raskt. JOH Sitér dette innlegget Link to post
Fjordrafting Svart 2.Mai.2005 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2005 Hei Tror nok du vil få problemer med holdbarheten både til drivaksling og støpegodset til motoren. Det er nok bedre å selge motoren og kjøpe seg en som passer til båten. Sitér dette innlegget Har nå to yamaha F350 i drift på samme båt Link to post
Allan E Svart 2.Mai.2005 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2005 En del av disse motorene kom med et distansestykke som kunne demonteres både på stammen og akselen. Har du sjekket om du har slikt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.