Guest Princess Ess Startet 11.Mars.2015 Link til dette innlegget Startet 11.Mars.2015 Hei. Jeg vurderer å ta inn en princess fra 1995 fra Sverige. Siden båten kommer fra Sverige, ble bygd i England og er 1995 modell så er det som jeg skjønner ikke krav om CE godkjenning... Tenker jeg rett? Sitér dette innlegget Link to post
sap_2000 Svart 11.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2015 (redigert) Ja, om den er solgt ny i Europa og har vært her hele tiden så er det ikke noe krav om CE. Om båten derimot var solgt som ny til f.eks USA, og importert tilbake etter 1998(?) så må den være CE merket. Redigert 11.Mars.2015 av sap_2000 (see edit history) Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Guest Princess Ess Svart 11.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2015 Den har vært i Europa hele tiden... ;-) Sitér dette innlegget Link to post
BjornLie Svart 12.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 12.Mars.2015 Det er korrekt som trådstarter skriver at siden båten har vært i Europa hele tiden og er fra før 1998 så er det ikke krav til CE godkjenning. Sitér dette innlegget SeaKing 38: Fire-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.