Jump to content

Østre Bolæren i spill, igjen.

Mulligan

Recommended Posts

Jeg bor i området og var selv med på protest demonstrasjonen mot at øya ble solgt for en del år siden, og ville nok gjort det igjen, men når jeg ser planene for øya nå...., blir jeg litt usikker....

Øya har mange fantastiske muligheter, og med relativt små og enkle midler og jeg kan nærmest garantere et positivt regnskap i løpet av et års drift.

Jeg var for en stund siden i kontakt med daglig leder på øya i forbindelse med et stort firma arrangement, hvor vi hadde planlagt et større kundearrangement med 250 kunder og fri "kran" på Østre Bolæren. Dessverre ble ikke dette noe av, av overraskende årsak og noe som kanskje fylkeskommunen og Nøtterøy Kommune burde vært informert om. Det var ikke vår økonomi det stoppet på.

Jeg mener det er tragisk og grensende til vannvidd å ødelegge en del av de muligheten som er der ute, ved å rive det flotte 1990 bygget.

1990 bygget er bygget i nettopp 1990 for militært bruk, i teglstein og aluminium. Det er bygget for tungt bruk, med mye slitasje, men øya ble "av militærisert" på midten av 90 tallet og bygget ble stående tilnærmet tomt.

Her er det et hav av muligheter, og jeg har mange ideer, bla. relatert til mitt fagfelt, for hvordan man kan få en grei og bærekraftig økonomi her ute, uten store investeringer.

Til aktuelle myndigheter/personer: Det er bare å ta kontakt, jeg er klar!

MEN RIV IKKE BYGGET!

Fernanda

:flag:

Båthilsen fra Fernanda.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...