Rastløs Startet 2.Mai.2005 Link til dette innlegget Startet 2.Mai.2005 1. Hva slags lim bruker man når man skal lime gummimansjetten som ligger mot skroget på seilbåt drevet. Er aralditt eller hurtig epoxy lim duganes ? 2. Det er kul umulig å få tak i saksesplint og skive til propellen på en utenbordsmotor. ( må bestilles fra sentrall lager i europa m.m ) Jeg vil imidlertid på vannet snart, og da får jeg ty til en vanlig jernvarehandel tenker jeg. ( Antar at det er samme produkt men til 1/3 av prisen ) - Er det noen som vet hva slags legering en slik skive og splint bør ha ? Sitér dette innlegget Link to post
Fenix Svart 2.Mai.2005 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2005 1. Bruk kontaktlim - det sitter. Sitér dette innlegget Link to post
Allan E Svart 2.Mai.2005 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2005 Burde gå greit med en vanlig saksesplint av hvilken som helst fabrikat. Samme med skive. Bare du ikke bytter brytesplinten, så er alt ok. Sitér dette innlegget Link to post
Rastløs Svart 2.Mai.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2005 Burde gå greit med en vanlig saksesplint av hvilken som helst fabrikat. Samme med skive. Bare du ikke bytter brytesplinten, så er alt ok. <{POST_SNAPBACK}> Brytesplinten ? Jeg antar at den splinten som sitter forran propellen på nesten alle utenbordsmotorer kun har den misjon at den skal hindre mutteren fra å falle av ??? - og at bryte splint/pinne event. er det som sitter lengre inn i mekanismen ( Skjønt nå finnes det vel ikke brytepinne på nye motorer...?) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.