Sjøfrid Startet 12.Mars.2015 Del på Facebook Startet 12.Mars.2015 Hei Har fått lekkasje i min Barracuda 1125. Er lekkasje rundt vinduene . Pakningene er dårlige/gamle, montert i aluminiums list. Produsent sier at det er uaktuelt å demontere vinduer for total overhaling. Er det kun fuging med feks tec-7 som gjelder? Fins det andre evt bedre løsninger? Sitér dette innlegget Link to post
ezach Svart 12.Mars.2015 Del på Facebook Svart 12.Mars.2015 Du bør starte med å påføre tetningsvæske av denne sorten: http://www.captaintolley.com/ Start ved øverste punkt og la det renne over pakningene som vann. Funket på min dekksluke. :) Sitér dette innlegget Link to post
UVÆR-II Svart 12.Mars.2015 Del på Facebook Svart 12.Mars.2015 Hei Har samme problemet i min Barracuda, men da i forcabin. Hvilket vindu har du problem med? Hilsen Nils Sitér dette innlegget Link to post
Sjøfrid Svart 12.Mars.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Mars.2015 Gjelder vinduer i hovedkabin, dei vinduene som taket/FLY er montert oppå. Det virker som "alle" pakningene har svulmet opp og morknet. Dei er fulle i vann. Sitér dette innlegget Link to post
Sjøfrid Svart 12.Mars.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Mars.2015 Captaintolley så spennende ut. Andre som har god erfaring med det? Sitér dette innlegget Link to post
Ronny S B Svart 14.Mars.2015 Del på Facebook Svart 14.Mars.2015 Ja. Jeg brukte det på en scand dynamik 4/5 ganger måtte til da. Synes det er iltt tyggis å ståltråd repp ,men funket mvh R Sitér dette innlegget Link to post
Oliver Svart 14.Mars.2015 Del på Facebook Svart 14.Mars.2015 Hvorfor er det uaktuelt å ta ut vinduene og skifte pakning? Captain Tolley hjelper ikke hvis pakningen er så morkne som du beskriver. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.