Brumm Startet 14.Mars.2015 Link til dette innlegget Startet 14.Mars.2015 Jeg søkte i databasen om erfaringer på Maritims bunnstoff, men fant bare innlegg fra flere år tilbake. Hvem har brukt dette stoffet de siste årene? Hører ekstra nøye på folk som har brukt Seajet tidligere. Er i gang med vårpussen allerede, i de flotte solskinnende dagene vi har nå her på østlandet er det bare å sette i gang. Sitér dette innlegget Link to post
Arvid_A Svart 14.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 14.Mars.2015 Jeg har brukt Maritims bunnstoff (sort) de siste 3-4 sesongene og er godt fornøyd med det. Kun "slim" og et fåtall ruer ved opptak om høsten. Jeg flekker kun på der det er slitt bort, samt legger ei 15-20cm bred stripe i vannlinja. Sitér dette innlegget Link to post
Draco24styling Svart 14.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 14.Mars.2015 Har brukt seajet i alle år tidligere. Men brukte maritim sin i fjor. Absolutt ingen forskjell. kommer til å fortsette med maritim Er selvpolerende som jeg bruker Sitér dette innlegget Norske båter er best! Link to post
Brumm Svart 14.Mars.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Mars.2015 Det høres jo fint ut. Min båt ligger i brakkvann i Østfold. Noen med erfaring fra tilsvarende forhold? Sitér dette innlegget Link to post
sap_2000 Svart 14.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 14.Mars.2015 Brukte sort Maritim senest i fjor. Depl båt som ikke er over 7kn. Null groe og rur. Studerer man emballasje, bokser og tekst på Maritimproduktene og sammenligner med SeaJet er det slående likheter. Se på epoxygrunningen også. Egentlig en dårlig bevart hemmelighet som Maritim av forståelige grunner ikke kan bekrefte. Blir maritim bunnstoff i år også :-) Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Brumm Svart 14.Mars.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Mars.2015 Det er jo 400 å spare på en 2,5 liter boks i forhold til f eks Seajet. Da er det jo knall hvis stoffet virker like bra! Sitér dette innlegget Link to post
M/B Cathy Svart 14.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 14.Mars.2015 Sterke rykter sier at seajet produserer maritimbunnstoffet, så overrasker meg ikke at de ligner på hverandre! Sitér dette innlegget Link to post
bert Svart 14.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 14.Mars.2015 Hei min og ligger i brakkvann. Som blir godt og varmt på sommeren . Prøvde maritim sitt for 3 år siden alldri sett så mye gro. Bruker nå Seajet 033 bare litt slim kjempefornøyd. Sitér dette innlegget Link to post
Adriane II Svart 14.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 14.Mars.2015 Har brukt Maritim blå siste 2 sesonger. Veldig godt fornøyd selv om det blir endel lysere i blåfargen utover sommeren. Riktignok planende båt som får godt med egensliping i løpet av sesongen. Men, ligger så godt som stille fra 10. august til oktober. At det er groing i havna er det ikke tvil om for drevene var nokså gjengrodd. På skroget er det kun et fåtall rur helt bakerst og litt i tunnellen til baugpropellen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.