ranger1000 Startet 14.Mars.2015 Link til dette innlegget Startet 14.Mars.2015 Hei! Er det noen som har erfaring mtp å få plass i Tønsberg under Slottsfjellfestivalen? Helt håpløst eller går det greit? Når bør man i tilfelle komme for å ha best sjanse? Hadde vært hyggelig å kommet sjøveien i år, men det betinger jo selvsagt å få lagt til :) Øyvind Sitér dette innlegget Link to post
volvo_penta_ Svart 14.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 14.Mars.2015 Helt håpløst kort og greit. Nærmest umulig å få plass om en ikke er veldig tidlig ute. Sitér dette innlegget Link to post
ranger1000 Svart 14.Mars.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Mars.2015 Regna egentlig med det ja. Spørs om ikke man får finne alternativ reisemåte da gitt Sitér dette innlegget Link to post
Barbaria Svart 14.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 14.Mars.2015 Hva er galt med å ligge på svai? Masse plass utenfor Nordbyen og kort vei å ro, ingen avgift, slipper labbing over båten på natta, fyllebråk..osv osv. Stort sett bare fordeler bortsett fra en liten tur med jolla. Sitér dette innlegget Barbaria på tur - Blogg Link to post
jørn Svart 14.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 14.Mars.2015 Jeg kom midt i festivalen med en 25f snekke et år. Fikk fin plass rett ved en av pubene. Lå med baug mot brykke og anker akter, etterhvert kom det båter å la seg bak meg å. Så helt håpløst er det ikke. Sitér dette innlegget Link to post
MaSa Svart 14.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 14.Mars.2015 Hva er galt med å ligge på svai? Masse plass utenfor Nordbyen og kort vei å ro, ingen avgift, slipper labbing over båten på natta, fyllebråk..osv osv. Stort sett bare fordeler bortsett fra en liten tur med jolla. forsåvidt ikke noe problem med og ligge på svai :) Men trur det er upraktisk med jolle, og ro ut til båten på nattestid, klatre fra jolle ombord i moderskipet.......med 3 i promille :) Hvis man er en av fyllebråkerne selv da vel og merke, er man der for og mingle bare, med barn eller alene så er det en fin mulighet:) Men som festdeltaker trur jeg det passer dårlig og ligge på svai :) Sitér dette innlegget Vi bor ved vannet, jobber med havet, lever på vannet og elsker havet :) Link to post
ranger1000 Svart 14.Mars.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Mars.2015 (redigert) Hva er galt med å ligge på svai? Masse plass utenfor Nordbyen og kort vei å ro, ingen avgift, slipper labbing over båten på natta, fyllebråk..osv osv. Stort sett bare fordeler bortsett fra en liten tur med jolla. Jolle var ikke ekstrautstyr hos Ibiza, så det har jeg ikke :) Redigert 14.Mars.2015 av ØyvindRN (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
vikeren Svart 15.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2015 Vi fikk plass i havna, formiddag, dagen før festivalen begynte i fjor, men fylte seg fort opp utover dagen. Det er vel ikke nødvendig å nevne kanskje, men man skal være spesielt interessert for å ligge der den helga. Vi overlot plassen til båt som forhåpentlig var mere interessert musikk/fest og ikke nattesøvn. ( for all del, dette er ikke kritikk, men slik må man regne med denne helga) Sitér dette innlegget Link to post
Pirate of Soon Svart 15.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2015 Har vært på "Slottsfjell" siste fem årene med båt. Har kommet ved bruåpning midt på dagen på torsdag. Og har funnet plass med en gang. Men har noe med flaks å gjøre også......at andre båter har kasta loss. Fredag har jeg ikke tatt sjansen på......men har sett de som har hatt flaks og fått sin egen bås da også. Derimot de som kommer etter jobb på fredag bør ikke har for store forventninger. Har alle gangene ligget ved sanitæranlegget........der er som regel mulig å sove litt utpå morrakvisten også :) Sitér dette innlegget Link to post
ranger1000 Svart 15.Mars.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2015 Har vært på "Slottsfjell" siste fem årene med båt. Har kommet ved bruåpning midt på dagen på torsdag. Og har funnet plass med en gang. Men har noe med flaks å gjøre også......at andre båter har kasta loss. Fredag har jeg ikke tatt sjansen på......men har sett de som har hatt flaks og fått sin egen bås da også. Derimot de som kommer etter jobb på fredag bør ikke har for store forventninger. Har alle gangene ligget ved sanitæranlegget........der er som regel mulig å sove litt utpå morrakvisten også :) Primært snakk om torsdagen for vår del, så da er det kanskje håp om vi reiser tidlig på morran eller onsdag ettermiddag. Har nok som du sier litt med flaks å gjøre - får håpe vi har den med oss evt :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.