Sørlandet2 Svart 20.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2015 Mange erfaringer om dette emnet, så her er min. Jeg har generelt flekket. Men jeg så i fjor at det var gullende rent der det var årets bunnsmurning, og litt rur der det var gammel. Så jeg tror ikke bunsmurning varer evig. Men jeg vil nok fortsette med det samme, kjøpe en boks, nok til å ta vannllinja godt, flekke der det trenger det mest. Er veldig lett å rengjøre på høsten der det det var årets bunnsmurning. Båten var Uttern 18 fot. Biltema bunnsmurning. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 20.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2015 Biltemas bunnstoff er visstnok ikke fullt ut selvpolerende. Det er også blant de dyreste på markedet, regnet i pris pr kvadratmeter det dekker. Jeg for min del foretrekker Hempel. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.