deep diver Startet 18.Mars.2015 Link til dette innlegget Startet 18.Mars.2015 Er det noen som har originale elektro tegninger til nimbus 4004 carisma. Jeg har nettopp kjøpt en 1991 modell. Har startet med gjennomgang av el anlegg men skulle gjerne hatt tegninger... Sitér dette innlegget Link to post
fernanda Svart 20.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2015 Hei. Jeg har originaltegningene til min 4000 fra 86, men de er vel kanskje ikke like? Fernanda Sitér dette innlegget Båthilsen fra Fernanda. Link to post
deep diver Svart 20.Mars.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2015 Jeg fant noe tegninger i båten men har ennå ikke funnet ut hvordan - er distribuert. Sitér dette innlegget Link to post
Havlengt Svart 20.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2015 Kva er det du lurer på då? Kanskje me kan hjelpa deg viss du spesifiserer litegrann.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.