odd1971 Startet 19.Mars.2015 Del på Facebook Startet 19.Mars.2015 Hei. jeg tenker på å kjøpe sjark (30-24 fot), så je trnger litt tips og råd om finansiering, skatt moms ol. Håper noen her kan gi meg råd/tips Kommentar fra moderator: tittel redigert Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 19.Mars.2015 Del på Facebook Svart 19.Mars.2015 Her må du nokk nyansere litt! En sjark kan være så mangt! skal det være til hobbyfiske eller yrkesfiske? med Kvote? ny eller gammel? tre plast stål? Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
odd1971 Svart 19.Mars.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Mars.2015 Tenkte på yrkesfiske med line/garn og teiner. båten må ikke være ny, men ha en viss standard m/ kvote eller fiske i gr 2 . det jeg trenger råd om er lønn , skatt , moms ol. starte enkelmanns foretak? Sitér dette innlegget Link to post
Bårdp Svart 19.Mars.2015 Del på Facebook Svart 19.Mars.2015 Tror du kan starte med å ta kontakt med fiskerirådgiveren i dit fylke. Der vi du nokk få en del nyttig informasjon om koter, momsfritak og den slags. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.