Sun Flyer Startet 20.Mars.2015 Link til dette innlegget Startet 20.Mars.2015 Hei, Jeg har en Samsung led tv, som jeg til nå kun har hatt direkte på 220v med en strømforsyning som leverer 14 volt. Det står også 14v på inntaket på selve tv'en. Spenningen ombord varierer fra ca 12,3 til underkant av 15v. Vil tv'en fungere med dette eller er det risikabelt? mvh Viggo Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
index Svart 20.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2015 Jeg vil tro det vil fungere helt OK. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Hebbe Svart 20.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2015 Jeg har et slikt oppsett på hytta og det fungerer i alle fall helt utmerket. Blir spenningen for lav så kobler tv`n bare ut. Sitér dette innlegget Båten har sin faste plass i hagen....... Link to post
Bårdp Svart 20.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2015 Har hat TVen i båten koblet direkte mot forbruksbatteriet og det samme er den i bobilen min så det fungerer helt fint. Sitér dette innlegget Link to post
Sun Flyer Svart 20.Mars.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2015 Da tester jeg dèt. Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
Gunga Din Svart 20.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2015 jeg kjører min TV direkte på 12V...og den varierer sikkert som din...sikkert ned til 11,?? V også har aldri hatt problem hverken med PC eller TV Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.