Lars Ole Startet 20.Mars.2015 Link til dette innlegget Startet 20.Mars.2015 Har en 46f stålseilbåt som trenger en ny plate under vannlinjen. Er det noen som har tips om slipp eller verft i Sogn som kan ta 16t på land. Jeg har båten i Sogndal og Ornes Båtbyggeri er det nærmeste men de er fullbooket. Sitér dette innlegget Link to post
TMe Svart 20.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2015 Kanskje du kan sjekke ut Solund Verft? De burde kunne reparere en liten stålbåt. Sitér dette innlegget Link to post
Lars Ole Svart 20.Mars.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2015 Ja, Storen var faktisk på Solund Verft i 97 å skiftet motor, men håpet det var et sted lenger inn i fjorden jeg kunne få den på land. Jeg ringer uansett Solund V. på mandag! Sitér dette innlegget Link to post
Gaffelrigg Svart 10.Juli.2023 Link til dette innlegget Svart 10.Juli.2023 Hei. Søker tips om sted å slippsette 40 fot seilskøyte. Holder til i ytre Gulen kommune. Skøyta veier ca. 24 tonn, er 4,6m bred og har et dypgående på 1,9m. Masthøyde 16m fra vannlinja. Har vært i kontakt med Nyhammer, Marine Multiservice, Lågøy slipp, Færøyna slipp og Solund verft. Ingen lykke der.. Håper noen på dette eminente forum har tips om en slipp jeg ikke har funnet på google. Det er snakk om slippsetting i 3-4 dager for spyling/stoffing, sinkskifte og generelt vedlikehold under vannlinja. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.