Stians Startet 20.Mars.2015 Link til dette innlegget Startet 20.Mars.2015 Eventuelt koblins skjema ? Forje eier har løsnet alt Sitér dette innlegget Link to post
Rune Enur Svart 21.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2015 Jeg TROR jeg har manualer og koblingsskjema. Send meg en mail på runeskien@gmail.com så skal jeg sjekke det i ettermiddag og evt sende det til deg på mail:) Sitér dette innlegget Link to post
Stians Svart 21.Mars.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2015 Sendt deg Mail ? Sitér dette innlegget Link to post
Rune Enur Svart 22.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 22.Mars.2015 Hei Stian:) Jeg trykket feil og slettet mailen din..Men det var en annen generator jeg hadde manual til i båten. Beklager Sitér dette innlegget Link to post
Stians Svart 22.Mars.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Mars.2015 Den er go :) Sitér dette innlegget Link to post
Higre Svart 28.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2015 Jeg har til et lite med 1gm yanmar Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.