O.C Startet 21.Mars.2015 Del på Facebook Startet 21.Mars.2015 Ved diagnosesøk på min 2005 Yamaha F115 AET fant de feilspenning ut i fra tenningsenheten, som igjen har ført til at en "choke-ventil" har tatt kvelden. Denne er nå blitt skiftet, men var mildt sagt svindyr! Tenningsenheten koster omtrent det dobbelte av dette, så jeg prøver å forhøre meg litt om brukte deler, og evt bestille fra en pålitelig nettbutikk. Noen som har tips til nettbutikk? Alle råd mottas med takk! Sitér dette innlegget Link to post
motor Svart 21.Mars.2015 Del på Facebook Svart 21.Mars.2015 Boatsnet parts Sitér dette innlegget Link to post
O.C Svart 21.Mars.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Mars.2015 Har du erfaring med bestilling fra den siden? Hvordan er det med toll på motordeler? Sitér dette innlegget Link to post
motor Svart 21.Mars.2015 Del på Facebook Svart 21.Mars.2015 Helt kurant og handle der. Kommer moms i tilegg når varen ankommer Norge. Sitér dette innlegget Link to post
steyr t Svart 22.Mars.2015 Del på Facebook Svart 22.Mars.2015 En del av disse firetakterne deler powerhead med Mercury. Dvs at det er den samme motoren under dekselet på visse årsmodeller og størrelser. Disse har da som eneste forskjell:lakkfargen. Mercurydeler er jo ofte vesentelig rimeligere,så det er vert å sjekke opp om dette er tilfelle for akkurat din motor. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.