Jump to content

Software oppgradering av Garmin 721XS - versjon 4.40

John_Kr

Recommended Posts

Hei

Oppgraderte software/firmware i dag på min Garmin 721XS, alt gikk iht plan. Jeg hadde versjon 3.50 (original versjon) og oppgraderte til 4.40.

Ser det er en del endringer, kanskje lettere å forstå menysystemet nå.

Jeg lastet ned siste versjon fra Garmin sine sider, lagret fila på PC'n. Jeg har en PC med SD memory brikkeholder, kjøpte en MicroSD kort med adapter for SD som passet i PC'n. Satt SD korte i PC'n, dobbelklikket på Garmin fila og prosessen startet automatisk med å pakke ut og lagre softwaren på brikken.

Gikk i båten, satte på strøm, satte MicroSD brikken i slott 2 og startet opp Garmin. Den fant ny software oppgradering selv, startet prosessen, en auto restart og vips så var den oppgradert.

Merk at kartet er installert på brikke slott nr 1 (til venstre).

Er fornøyd med denne, men den kunne vært større, det blir som en TV, den blir aldri for stor... :-)

Redigert av John_Kr (see edit history)

Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160

Hei

Jeg lastet ned fila på PCn og fikk pakket den ut og lagt den på en helt ny (tom) brikke, ville ikke brukt kart brikken til dette. Dersom jeg ikke husker helt feil så var oppgraderingen på hele 1,3 GB når den var pakket ut.

Jeg bruker kart fra Garmin, karene fungerer etter oppgradering. Viste ikke at man kunne benytte kart fra andre leverandører.

• 1 måned senere...
  • 2 måneder senere...

Hvilken svinger benytter dere. Jeg ble anbefalt og kjøpte GT20-TM, men ser at Garmin egentlig anbefaler GT21-TM for sjøvann. I tillegg er den på 600W.

Ser ut som GT21-TM også benytter flere frekvenser.

Noen som har erfaring med begge utgavene? 

Hei

Jeg bruker GT20-TM svingeren og er storfornøyd, den har flere frekvenser og går svært dypt og tegner bunnen bra. Tror at GT21-TM modellen kom i år på markedet, jeg kjøpte min i fjord, jeg trenger ikke noe ny nei.

• 9 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...