Ruben Espeland Startet 21.Mars.2015 Link til dette innlegget Startet 21.Mars.2015 Hei, Har bestilt meg 6mm teakfiner med nater som eg skal lime på eksisterende dørkeplater i båten (under kalesje). I denne sammenheng lurer eg på kva som er den beste måten å lime platene. Noen som har erfaring å dele? Sitér dette innlegget Link to post
Fjordgubbe Svart 21.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2015 Tec7 eller tilsvarande. Vart vellukka hos meg. Hugs skikkeleg jamn belastning og temperert lim. Sjølvsagt kan andre limtypar og brukast. Sitér dette innlegget Link to post
Ruben Espeland Svart 22.Mars.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Mars.2015 Tenkte på tec7 eller sikaflex. Hvordan er det med epoxy? Har Biltema noe som kan være eina for jobben? Sitér dette innlegget Link to post
Fjordgubbe Svart 22.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 22.Mars.2015 Epoxy er kanskje det aller beste, men truleg meir komplisert. Og so vil det kanskje stiva betre av mot svikt i dørken, om det er eit problem, sidan begge laga då vil virke som ein konstruksjon. (Kanskje med dei andre litt meir flexible limane og, men litt meir usikker her.) Kanskje ein god kontaktlim og hadde gått, men då har du berre ein sjangse! Sitér dette innlegget Link to post
Ruben Espeland Svart 22.Mars.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Mars.2015 Er det mulig å bruke denne epoxy fra Biltema for å føye platene sammen. Eventuelt bruke på endene. http://www.biltema.no/no/Bygg/Kjemikalier/Epoksylim/Epoksy-supersterk-362421/ Kontaktlim er egentlig ikkje aktuelt. Synes egentlig alltig det blir noe problemer med det stoffet:) Sitér dette innlegget Link to post
okristi Svart 23.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2015 Epoksyen du nevner fra Biltema kan nok brukes. Det blir nok billigere å bruke lamineringsepoksyen, men man må tilsette fyllstoff i denne for å få riktig konsistens. Mer info om epoksy liming finner du her Sitér dette innlegget fjord.prosjektblogg.no selco.prosjektblogg.no Link to post
Fjordgubbe Svart 23.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2015 Har tenkt litt meir over det: A bruke epoksy vert som å skyte spurv med kanoner. Heilt unødvendig med slik sterk lim her, heilt bortkasta. Kva belastning er det me kan forvente? Praktisk tala ingen! Tec7 eller tilsvarande er tingen! Mitt båtbyggeri anbefalte det og det vart vellukka! Har du høve til litt justering rundt i ettertid ville eg likevel ha brukt kontaktlim. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.