rdalen Startet 21.Mars.2015 Del på Facebook Startet 21.Mars.2015 Tidligere var iPad Navionics og Raymarine e-serie en fantastisk kombinasjon. Ruter og waypoints du la inn på iPaden ble automatisk overført til plotteren. Men fra softwareversjon 7.0 kuttet Navionics denne muligheten, og erstattet den med en meningsløs sonarlogging. Jeg har ennå ikke møtt noen, hverken på nett eller andre steder, som har uttrykt noe som helst behov for denne funksjonen. Det er utrolig at de byttet ut et av sine største fortrinn med noe nesten ingen er opptatt av eller har spurt etter. Navionics høstet naturligvis storm, med rasende tilbakemeldinger i bøtter og spann, De ullne svarene de kom med, var at sonarloggingen bare var begynnelsen, og at det kunne komme flere "interessante" funksjoner fremover. De som savnet overføringsmuligheten fikk aldri noe lovnader om å få den tilbake, bare at nye funksjoner ville begeistre alle. Nå er det gått et år, og det som bekymrer meg er at alle innlegg som omhandlet dette på Navionics supportsider er fjernet. Er det noen som har lest/hørt noe om status på dette? Sitér dette innlegget Hvis du ikke vet hvor du skal, er alle kurser like gode... Link to post
2556cb Svart 21.Mars.2015 Del på Facebook Svart 21.Mars.2015 Kjøpte ny Raymarine navigasjon i november, og da spurte jeg om dette. Fikk da forklart at dette var bare midlertidig ute av funksjon. Så håper den kommer, var en av grunnene til at jeg valgte Raymarine Sitér dette innlegget Link to post
fluefiskeren Svart 2.April.2015 Del på Facebook Svart 2.April.2015 Javel, dette forklarer jo hvorfor jeg ikke fikk dette til, holdt på I en time. Merkelig, det var jo overføringsmuligheten som for meg var det viktigste. Håper den kommer tilbake. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.