SvartRøyk Startet 22.Mars.2015 Link til dette innlegget Startet 22.Mars.2015 Hei, Jeg skal bestille bytteturbo. Ser det stort sett er partnr 3802105 for KAD44P-A For KADP-A, B og C gjelder 3802112 (Jeg har B). Ser ut som P-A kan benytte begge. Er det noen som vet forskjellen på disse to, eller går de om hverandre? Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 22.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 22.Mars.2015 Hør med Sevi turbo imorgen :-) De burde vite det mvh Windy37gm Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Havlengt Svart 22.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 22.Mars.2015 Det er mulig det har samanheng med fabrikkatet på turboen. Viss du noterer turbodata som står på skiltet på turboen og oppgjer dette ved bestilling, så blir det uansett rett. Sitér dette innlegget Link to post
SvartRøyk Svart 22.Mars.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Mars.2015 Takker, da får jeg ta den ut i morgen. Var ikke mulig å lese av nummerplate selv med lys og speil. Trangt er fornavnet, vurderer faktisk å hive ut motor for å komme til skikkelig. Sitér dette innlegget Link to post
Camarque44 Svart 23.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2015 Hei. Jeg byttet turbo i høst, oppga nr. På turbo til Sevi, og da var det enkelt for de. Blir spennende å sjøsette til helga for å se at alt virker Lykke til. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.