dante Startet 23.Mars.2015 Link til dette innlegget Startet 23.Mars.2015 (redigert) Hvordan kan man enklest hente ut motordata og presentere de på et LCD display (Raymarine helst)? Jeg ser for meg en skjerm og "spesialkabel" av noe slag. Og bonus om det er mulig å få opp to motorer på samme skjerm? Redigert 23.Mars.2015 av dante (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
DieselDahl Svart 23.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2015 Du trenger en EVC-NMEA2000 Gateway. Så må du ha et NMEA2000 nettverk tilkoblet plotteren eller det displayet du vil bruke. Sitér dette innlegget Link to post
dante Svart 23.Mars.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2015 OK.. må jeg har en EVC-NMEA2000 Gateway pr motor? Sitér dette innlegget Link to post
skhauge Svart 23.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2015 Så må du være sikker på du har software i motor som gir deg mulighet å hente ut data. Sitér dette innlegget Link to post
Bonus Svart 23.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2015 OK.. må jeg har en EVC-NMEA2000 Gateway pr motor? Nei, i tillegg til Software som gir forbruksdata (denne Software må du ha til begge motorene) holder det med en VP EVC-NMEA2000 gateway. Jeg har det. Fungerer helt perfekt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.