Jump to content

Hvem gjør ISOTHERM (Compaqt) reparasjoner vestfold

Morten83

Recommended Posts

Har lest meg opp til at Termomarine gjør slike ting, problemet er at disse finnes ikke lenger. De er tatt over / kjøpt opp av / byttet navn til Marin Partner. Men disse svarer ikke på henvendelser. Er det noen som har peiling på hvor man kan gå da? I vestfold omegn. Jeg har snakket med flere båtbutikker og hovedimportøren av Isotherm i Norge, men ingen kunne fortelle meg hvor jeg kan henvende meg.

Problemet er at alt fungerer, men elementet blir ikke kaldt. Trolig en lekasje som jeg ikke er i stand til å finne.

"There’s something you’d better understand about me ‘cause it’s important, and one day your life may depend on it: I am definitely a mad man with a boat!"

Oppdatering her.
Jeg fikk hjelp hos IVT i Sandefjord. Det viser seg å være et bitte lite hull i røret inn til fordamperen. Noe som da tømmer anlegget for gass sakte men sikkert.
Driver nå å forsøker å få tak i en ny fordamper, noe som også viser seg å ikke være like enkelt. Snakket med produsenten i Italia og fått et vare nummer så får vi se om ikke jeg får bestilt fordampern...

Kommer jo litt ann på pris da, fordampere går for mellom 1500,- og 2000,- kroner mens et helt nytt anlegg koster 3700,- hos seatronic. Når ny fordamper er montert så må det vacumeres og fylles igjen med gass, noe jeg ikke kan gjøre selv så vidt jeg har skjønt.

"There’s something you’d better understand about me ‘cause it’s important, and one day your life may depend on it: I am definitely a mad man with a boat!"

Ny fordamper er bestilt hos Hellanor. Pris: 1163,- Har lest på nettet at det finnes påfyllingsett i gjør det selv kategorien. Skal se litt nærmere på det. Ser for meg at det koster noen lapper å få en "fagmann" til å gjøre dette.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...