Morten83 Startet 23.Mars.2015 Del på Facebook Startet 23.Mars.2015 Har lest meg opp til at Termomarine gjør slike ting, problemet er at disse finnes ikke lenger. De er tatt over / kjøpt opp av / byttet navn til Marin Partner. Men disse svarer ikke på henvendelser. Er det noen som har peiling på hvor man kan gå da? I vestfold omegn. Jeg har snakket med flere båtbutikker og hovedimportøren av Isotherm i Norge, men ingen kunne fortelle meg hvor jeg kan henvende meg. Problemet er at alt fungerer, men elementet blir ikke kaldt. Trolig en lekasje som jeg ikke er i stand til å finne. Sitér dette innlegget "There’s something you’d better understand about me ‘cause it’s important, and one day your life may depend on it: I am definitely a mad man with a boat!" Link to post
dvil Svart 23.Mars.2015 Del på Facebook Svart 23.Mars.2015 Du kan sikkert få litt hjelp til selvhjelp her på forumet. Hva mener du med at elementet ikke blir kaldt? Står strømmen på hele tiden? Koker den over? Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 23.Mars.2015 Del på Facebook Svart 23.Mars.2015 (redigert) Noen av disse burde kunne http://www.gulesider.no/f/arntsberg-el-reparasjoner:84235152?search_word=kj%C3%B8leskap+reparasjon+t%C3%B8nsberg http://www.gulesider.no/finn:kj%C3%B8leskap+reparasjon/%C3%B8stlandet+vestfold Redigert 23.Mars.2015 av roger-jo (see edit history) Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Morten83 Svart 24.Mars.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Mars.2015 Oppdatering her. Jeg fikk hjelp hos IVT i Sandefjord. Det viser seg å være et bitte lite hull i røret inn til fordamperen. Noe som da tømmer anlegget for gass sakte men sikkert. Driver nå å forsøker å få tak i en ny fordamper, noe som også viser seg å ikke være like enkelt. Snakket med produsenten i Italia og fått et vare nummer så får vi se om ikke jeg får bestilt fordampern... Kommer jo litt ann på pris da, fordampere går for mellom 1500,- og 2000,- kroner mens et helt nytt anlegg koster 3700,- hos seatronic. Når ny fordamper er montert så må det vacumeres og fylles igjen med gass, noe jeg ikke kan gjøre selv så vidt jeg har skjønt. Sitér dette innlegget "There’s something you’d better understand about me ‘cause it’s important, and one day your life may depend on it: I am definitely a mad man with a boat!" Link to post
dvil Svart 24.Mars.2015 Del på Facebook Svart 24.Mars.2015 Goodie. Hehe, jeg var på feil jorde. Tenkte på Isotherm vv-bereder. Sitér dette innlegget Link to post
Morten83 Svart 24.Mars.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Mars.2015 Ny fordamper er bestilt hos Hellanor. Pris: 1163,- Har lest på nettet at det finnes påfyllingsett i gjør det selv kategorien. Skal se litt nærmere på det. Ser for meg at det koster noen lapper å få en "fagmann" til å gjøre dette. Sitér dette innlegget "There’s something you’d better understand about me ‘cause it’s important, and one day your life may depend on it: I am definitely a mad man with a boat!" Link to post
Morten83 Svart 25.Mars.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Mars.2015 Da er ny fordamper på plass. Sitér dette innlegget "There’s something you’d better understand about me ‘cause it’s important, and one day your life may depend on it: I am definitely a mad man with a boat!" Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.