Bisse Startet 23.Mars.2015 Link til dette innlegget Startet 23.Mars.2015 Skal sette ut båten. Vil vannintaket fryse istykker om det blir fra 0 til 3 minusgrader? Sitér dette innlegget Ole-Martin Nilsson, Halden. Link to post
Tom Rør Svart 23.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2015 Det ligger jo litt under vann, så det hadde jeg ikke vært redd for Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 23.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2015 Så lenge du ikke ligger i tykk is ville jeg ikke ha vært bekymret. Jeg har hatt båten på sjøen de siste 14-15 vintrene uten problemer. Men jeg ligger i isfri båthavn. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
NilsPils Svart 23.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2015 Vanntanken fryser ikke istykke selv i sterk kulde dersom den ikke er helt full. Jeg ville vært mer bekjymret for rør og kraner detsom de eksponeres for kuldegrader. Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Bisse Svart 23.Mars.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2015 Jeg har ikke fylt opp vanntanken, venter litt med det. Det jeg tenkte på var sjøvannsdelen. Der står det jo vann fra inntak til eksos. Sitér dette innlegget Ole-Martin Nilsson, Halden. Link to post
index Svart 23.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2015 Ikke noe å bekymre så over på denne tiden av året i alle fall! Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.