thomas73 Startet 23.Mars.2015 Link til dette innlegget Startet 23.Mars.2015 Hei Båtfolk:-) Noen som vet om gjestebrygga på Kruke har blitt oppgradert? Har vært der noen ganger, og den har ikke vært bra......!!! Mvh Thomas:-) Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 23.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2015 Var der sist sommer og syns det så relativt nytt og fint ut, men det var første gangen så... hvordan så det ut når du var der? Veldig få plasser og trangt på innsiden. Men det som var der var vel greit nok. Strøm og alt såvidt jeg husker. Sitér dette innlegget Link to post
Kyst1 Svart 23.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2015 Hei, Litt usikker på om det har blitt gjort. Hva er det du syns har fungert dårlig? Sitér dette innlegget Gjør som folk flest - BRUK VEST ! Link to post
thomas73 Svart 23.Mars.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2015 (redigert) Vi var der den 23. aug. og betalingsautomaten var blitt fjernet og det var en smal planke som vi balanserte på inn til kaia..... Synes selve stedet er veldig fint, men det er lite plasser der. Redigert 23.Mars.2015 av thomas73 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Herman Svart 24.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2015 Sist jeg var der, var det ikke koblet strøm til noen av strømuttakene. Og det fantes så godt som ingen steder å feste fortøyningene i. Dette var midt på sommeren. Sitér dette innlegget All I ask is a tall ship and a star to steer her by Link to post
Mulligan Svart 24.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2015 Er det Sandøsund dere mener? Sitér dette innlegget Link to post
Shiny Svart 24.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2015 Alt var på stell der i sommer. Rundt 15 august var det et kraftig uvær, da ble landgangen ødelagt og de avsluttet like godt sesongen da. Da ble automat tatt inn. De planene som du refererer til ble lagt der av noen besøkende båter for å komme seg i land. Alt skulle være reparert til denne sesongen. Hvasser er et trivelig sted, ikke så mange plasser, men gode fasiliteter. Sitér dette innlegget Sjøblid og ubetinget positiv! Link to post
Regina III Svart 24.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2015 Er det Sandøsund dere mener? Havna heter Krukehavn og ligger i Sandøsund. De fleste sier alikevel Sandøsund, ikke minst vi, som bor i traktene og burde vite bedre. Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 24.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2015 OK. Jeg var redd for at det var Hudø omigjen. Jeg var i flere år lettere fortvilet over at jeg ikke viste hvor denne øya som Oslofolket snakket om var henne. Så oppdaget jeg at det var Hui det var snakk om. Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 24.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2015 Håper brygga blir moret bedre fast. Kunne ikke ligge her uten strekkavlastere i fjor. Brygga bevegde seg pluss strøminger i vannet. Rykk og napp til stadighet. Tror jeg lå ved siden av Shiny den natta ..? Håper de får stabilisert brygga ! Sitér dette innlegget Link to post
Shiny Svart 24.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2015 Stemmer det Worry, sov godt jeg, he he gjør så å si alltid det i båten :-) Og så gode de freske rekene er på Fiskemottaket, drømme drømme Sitér dette innlegget Sjøblid og ubetinget positiv! Link to post
thomas73 Svart 24.Mars.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2015 Alt var på stell der i sommer. Rundt 15 august var det et kraftig uvær, da ble landgangen ødelagt og de avsluttet like godt sesongen da. Da ble automat tatt inn. De planene som du refererer til ble lagt der av noen besøkende båter for å komme seg i land. Alt skulle være reparert til denne sesongen. Hvasser er et trivelig sted, ikke så mange plasser, men gode fasiliteter. Det er slik å forstå? Da blir det på "stell" igjen nå da:-) Litt mye bevegelse på brygga ja, men trives godt der?⚓️ Sitér dette innlegget Link to post
thomas73 Svart 24.Mars.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2015 Alt var på stell der i sommer. Rundt 15 august var det et kraftig uvær, da ble landgangen ødelagt og de avsluttet like godt sesongen da. Da ble automat tatt inn. De planene som du refererer til ble lagt der av noen besøkende båter for å komme seg i land. Alt skulle være reparert til denne sesongen. Hvasser er et trivelig sted, ikke så mange plasser, men gode fasiliteter. Det er slik å forstå? Da blir det på "stell" igjen nå da:-) Litt mye bevegelse på brygga ja, men trives godt der?⚓️ Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.