NidelvSigmund Startet 23.Mars.2015 Link til dette innlegget Startet 23.Mars.2015 Hei! Jeg er en gutt på 16 år som holder på og pusse opp min Nidelv 24. Tilgangen på penger er ikke stor og lurte derfor på om noen hadde noe utstyr som ikke blir bruk og bare skal kastes som jeg kan overta. Trenger alt fra poleringsmaskin til reservedeler til motor og annet utstyr. Også annet el. Verktøy. Jeg betaler frakt hvis utstyret må sendes. Jeg er kjeptetakknemmlig hvis noen har noe. Ha en fin dag! Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 23.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2015 Hei Skriv gjerne kvar du held til. Det gjer det nok lettare. Ask Sitér dette innlegget Link to post
NidelvSigmund Svart 23.Mars.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2015 Holder til i Sandefjord, Vestfold Sitér dette innlegget Link to post
Sømanden Svart 23.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2015 (redigert) Vet du trenger luftfilterboksene nr. 3 på bilde. Redigert 23.Mars.2015 av Sømanden (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
NidelvSigmund Svart 23.Mars.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2015 Heinz det gjør jeg faktisk. Har to stk av den? Sitér dette innlegget Link to post
NidelvSigmund Svart 23.Mars.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2015 Ja skal det stå Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.