hebbelille Startet 24.Mars.2015 Link til dette innlegget Startet 24.Mars.2015 Hei, noen her som kjenner til isailor? har lastet ned appen til ny iPad, men får ikke tilgang til karte jeg har kjøpt med den gamle ipaden, har isailor på den gamle padden og på telefon, men får da ikke inn karte jeg har kjøpt, må jeg kjøpe det på nytt? Fungerte fint med Navionics, lastet ned appen fra appstor under kjøpte og da fikk jeg tilgang til karte med en gang. Tar i mot alle tips med stor takk. Sitér dette innlegget Draco 1700 TL - Regal 2550 LSC Link to post
Mulligan Svart 24.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2015 Kartene ligger på iTunes. De må ha samme iTunes innlogging. Trykk "Restore". Forklaring her: http://isailor.us/oldfaq/#33 Sitér dette innlegget Link to post
marius Svart 24.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2015 Hei. Jeg hadde samme utfordring i går. Jeg ble bedt om å kjøpe kart, men når jeg var inne og gjorde kjøpet ble apple id gjenkjent slik at jeg fikk lastet kartet gratis. Sitér dette innlegget Link to post
hebbelille Svart 24.Mars.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2015 Marius, takker for infoen, prøve dette jeg også og det funket. Mulligan, Jeg prøvde på den måten der men fikk bare Restore feil. Sitér dette innlegget Draco 1700 TL - Regal 2550 LSC Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.