Tallisman Startet 24.Mars.2015 Del på Facebook Startet 24.Mars.2015 Jeg har hatt en 32 fot cabincruiser i 9 år og hadde bestemt meg for og legge båten ut for salg men i det jeg skulle til og legge båten ut på finn så svikter motet jeg blir altfor redd og tenker på hva jeg skal gjøre hvis båten blir solgt og jeg blir uten båt. Min tanke hvar att jeg skulle kjøpe bobil og har i lengre tid lest om bobilmerker som Heter Hobby og alskens andre navn. Nei huff og huff til tross for att det er mange utfordringer med og eie båt har jeg nå tatt til vettet og bestemt meg for og beholde båten . Forstår ikke enda hvordan jeg kunne bli så villedet i min tankegang att jeg tenkte på og skifte ut min kjære båt med en skarve Bobil. Sitér dette innlegget Link to post
Janoho Svart 24.Mars.2015 Del på Facebook Svart 24.Mars.2015 Bobil er djevelens verk. Godt du kom på andre tanker :-) Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 24.Mars.2015 Del på Facebook Svart 24.Mars.2015 Bobil er et fryktelig dårlig alternativ til båt. De flyter riktignok, men ikke lenge... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Møkkalasset Svart 24.Mars.2015 Del på Facebook Svart 24.Mars.2015 Fordelen med bobil er at det ikke er vestpåbud, uansett fart og størrelse..... Sitér dette innlegget Link to post
Petterøe Svart 24.Mars.2015 Del på Facebook Svart 24.Mars.2015 (redigert) Finnes vestpåbud i bobilen også, sånn refleksvest ved ulykker.. Og så må man visstnok spenne seg fast i skipperstolen med belte også Også sies det at man må gasse med foten! Redigert 24.Mars.2015 av Petterøe (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 25.Mars.2015 Del på Facebook Svart 25.Mars.2015 Men man er ferdig fortøyd for storm ved å trekke i en spake. Og det sies at man slipper fendring. Dog kan man fremdeles ikke trykke på en rødknapp og la den følge en kurs... Sitér dette innlegget Link to post
raymondromsdal Svart 25.Mars.2015 Del på Facebook Svart 25.Mars.2015 Istede for en avslappende kjøretur blir det stress, tar du det med ro risikere du livet pga stressa bilister osv.. Nei, beholder båten er lurt Sitér dette innlegget Link to post
Bårdp Svart 25.Mars.2015 Del på Facebook Svart 25.Mars.2015 Har nå hatt båter fra 14-60 fot og også bobil. Nå har jeg en Arvor 215 (Nødløsning) og en bobil på 8,5m 5t. Alt til sitt bruk, drar mye rundt på skytestevner DFS å til det er bobilen perfekt. Med 200 Hk i bobilen er den lettkjørt og har ingen problemer med farten i motbakkene. Men den er jo ikke noe særlig når en skal ut å fiske så derfor har jeg i tillegg den lille Arvoren til det. Men ting endrer seg jo med årene nå da barna er flyttet ut trenger jeg vel ikke lenger en så stor bobil så den blir sikkert byttet ut med en mindre bil som er under 3,5t. Å så vil jeg ha meg by skikkelig båt Nordskip 43DS. Sitér dette innlegget Link to post
Wallas Service Svart 26.Mars.2015 Del på Facebook Svart 26.Mars.2015 Bobil er et fryktelig dårlig alternativ til båt. De flyter riktignok, men ikke lenge... Denne flyter Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
index Svart 26.Mars.2015 Del på Facebook Svart 26.Mars.2015 Den der hadde vært noe å troppe opp i gjestehavna med! Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.