Gleden 2 Startet 24.Mars.2015 Link til dette innlegget Startet 24.Mars.2015 hei. Kjøpte meg båt i fjor, men vil ha en som har litt mer fart og for og kose meg i. Tenker en båt i mellom 13 til 16 fot Minimum 25 hk og over 20 knop. Kan tenke meg en med kalesje, trengs ikke. Dette er stort sett kravene mine. har litt stramt budsjett, men villig til og gjør litt Sitér dette innlegget Link to post
kjetillunde Svart 24.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2015 Hvor langt kan du gå økonomisk? Er åpen båt aktuelt? Jeg er utrolig fornøyd med min Yamarin 4410 med 40hk Yamaha. Den er 14 fot og går i 30 knop. Sitér dette innlegget Link to post
Gleden 2 Svart 26.Mars.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2015 åpen båt er vel ikke aktuelt, må være vindskjerm og ratt styring. kan max gå opp til 20k. men kan godt kjøpe en billig båt, og ''pusse opp'' Sitér dette innlegget Link to post
tkb Svart 26.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2015 Jeg har en Musling 430 og er du ute etter en båt som er morsom å kjøre, så er det et godt valg. Veldig fornøyd med min:)! Ligger endel info her inne hvis du søker. Sitér dette innlegget Link to post
kjetillunde Svart 26.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2015 åpen båt er vel ikke aktuelt, må være vindskjerm og ratt styring. kan max gå opp til 20k. men kan godt kjøpe en billig båt, og ''pusse opp'' Yamarin 4410 har både vindskjerm og ratt styring, men den blir nok litt for dyr da. Sitér dette innlegget Link to post
tkb Svart 26.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2015 Hehe, dysleksien min når nye høyder:-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.