Gtir_man Startet 25.Mars.2015 Del på Facebook Startet 25.Mars.2015 Hei. Er en god stund siden jeg har vært her sist, da eide jeg en Marex 770. Denne er solgt for en stund siden :( Planen er å kjøpe seg større båt neste år i 28fot+ men nå i år blir det en daycruiser for kortere kose turer. Jeg vet det fins masse folk på forumet med mye erfaring så spør enkelt og greit...... Hvilken daycruiser er "best" og hvorfor... mine "krav" : Pris : 120.000 - 160.000.- Plass for 2 til overnatting om vi må. 30-50knop en fordel om den har kjøleboks, varmer ;) Jeg har 2 barn som er hos meg 50% og di skal være med på dagsturer, meg og samboer kunne tenke oss overnatting hvis mulig :) Jeg har en meget fin Windy 22 sport (V8 bensin 50knop ) på handa, kjenner eier og her er alt gjort på verksted osv. ( 10 tommeltotter person ) har hørt mye bra om disse båtene men ser de ligger høyt i pris.. Håper noen kan komme med tips og erfaringer ;) Sitér dette innlegget Link to post
Raymond Romsdal Svart 25.Mars.2015 Del på Facebook Svart 25.Mars.2015 Var veldig fornøyd med min gamle båt bortsett fra at jeg fikk 10fot syken :) Dette er en eldre båt 1988 Sea Ray 230 CC liten sovekabin framme med portapotti.. veldig fin på småturer :) Veldig pent og moderne skrog til å være sent på 80tallet Om du bare skal ha noe billig for å bruke et år i påvente på ny og større båt så kan jeg anbefale den typen :) solgte min for rundt 80 000,- med 260hk Mercruiser bensin. Sitér dette innlegget Link to post
Torsen67 Svart 25.Mars.2015 Del på Facebook Svart 25.Mars.2015 Skibsplast har mange fine båter. De holder seg godt i pris, men tar du vare på den så vil du få igjen tilnærmet samme pris neste vår. Windy 22 Sport er jo en flott klassiker, men trangt og mørkt i kabinen. Tror ikke den er like lett å kvitte seg med neste år da det er noe smalere kundesegment som ser seg etter denne. Sitér dette innlegget Link to post
Mort1 Svart 25.Mars.2015 Del på Facebook Svart 25.Mars.2015 Skibsplast 655/660 er en daycruiser med bomuligheter. Marex 23 gambler, fjord 21 weekender og Draco 21 har til og med toalett. Juster søkemotor på finn til dine kriterier, så ser du utvalget som er no. Sitér dette innlegget Link to post
Gtir_man Svart 3.April.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.April.2015 Hoppa like så godt over daycruiser og kjøpte cabincruiser [emoji1].. Ny tråd laget om denne [emoji6] Sitér dette innlegget Link to post
mgjell Svart 3.April.2015 Del på Facebook Svart 3.April.2015 Like greit. Det viktigste er at den er over 8 meter Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.